|
Щось більше - Страница 3 - Rapcity Forum - ужгородский рэп форум |
[ новые сообщения форума ]
Щось більше
| |
MissRhyme | Дата: Четверг, 13.01.2011, 00:12 | Сообщение # 31 |
 гоп
Статус: offline
| Quote (Myst) так дело в том что нашему народу оно не нужно)))) не говори за всіх
"It's not the question what Hip-Hop can do for you, the main question is what can you do for Hip-Hop Culture" Sheksta
|
|
| |
Myst | Дата: Четверг, 13.01.2011, 00:51 | Сообщение # 32 |
 супер свой
Статус: offline
| Я за Ужгородців кажу, а не за всіх в Україні. Ти ж вряд чи знаєш яка ситуація з слухачами репу у нас в місті.
|
|
| |
MissRhyme | Дата: Четверг, 13.01.2011, 00:54 | Сообщение # 33 |
 гоп
Статус: offline
| ну так.. але тепер починаю собі уявляти(
"It's not the question what Hip-Hop can do for you, the main question is what can you do for Hip-Hop Culture" Sheksta
|
|
| |
Myst | Дата: Четверг, 13.01.2011, 01:06 | Сообщение # 34 |
 супер свой
Статус: offline
| Ну тому шо реально ужгородцям реально насрати на реп. Є лише деяка туса людей, які творять реп, є невелика армія слухачів в яку скоріше всього я вхожу також і ми приходимо на сходки і небагаточисленні концерти(якщо це можна назвати концертами :-) ). У нас більш поширений драм ен басс,техно і інша поєботіна. Грубо, але правдиво) Ну приїжджав до нас Тіматі в один з самих наших модних нічних клубів (місцем сбірки полумажорів,гламурної молоді, так сказати слівок общества))) жартую лише про слівки) так представ собі, що на нього зібралося доста таки багато людей. І фіг шо вони будуть знати навіть про деякі факти про реп чи хіп-хоп, і я вже не кажу про факти з історії. А ти мені про Зулу нейшн і 5 %. А про націю Іслама і Пабліків взагалі одиниці знають. Та тому шо Тіматі то модно, брюлікі там, модні сучки, круті тачки в той час що сам Тімур ніхуя не розбирається в репі. Срати на його продажі і запісі з відомими в Америці виконавцями. На Діді мені взагалі плювати. Вообщем, народ ведеться на моду,тв,рекламу,роскрутку,бабло,бухло і тд. Тут мова не йде знов-таки про Зулу. Так що якщо навіть і приїде сюди Шекста, то прийдуть на його виступ думаю одиниці. Я б можливо б і пішов, але всерйоз ці сприймати упаси боже. В Мукачеві майже трохи інший двіж по репу. Кращий за Ужгородьский. Але не факт. А у вас у Львові як ? а в Самборі ? )) Не хочу показатися шибко вумним, але і зі знаннями про реп-індустрію в ужгородців туговато))) більшість знають лише невелику частину російського репу і то навіть того який показують по ящику, мейном звуть. Про андер я мовчу. Про український реп також чули одиниці. Реперам, що крутяться в цьому двіжі я думаю більше відомо українских колег по мікро з андера. Про мейн я також помовчу.
Сообщение отредактировал Myst - Четверг, 13.01.2011, 01:11 |
|
| |
MissRhyme | Дата: Четверг, 13.01.2011, 01:14 | Сообщение # 35 |
 гоп
Статус: offline
| ну треба ж з чогось починати) раніше взагалі в Україні одиниці людей хнали про ці речі.. а як у вас з бі-боїнгом, графіті і т.д.? в Ужгороді є люди, які цим займаються?
"It's not the question what Hip-Hop can do for you, the main question is what can you do for Hip-Hop Culture" Sheksta
|
|
| |
Myst | Дата: Четверг, 13.01.2011, 01:30 | Сообщение # 36 |
 супер свой
Статус: offline
| Я не хочу також що би ти подумала ніби то Ужгород нульовий в плані хіп-хоп культури. Ні, це не так. У нас в 2000му був доста сильний двіж хіп-хопу. У нас брейкери є, але від знайомого брейкера питався яка ситуація в місті з брейком, так він казав, що брейкерам його туси легле їздити в інші міста на поєдинки ніж тренуватися в місті Ужгород. Прогресу і конкуренції ніякої, тому це єдиний елемент з хіп-хопу, який майже не розвивається. Хоча можливо ситуація міняється на краще. Хто-зна)) З графіті проблем не бачу, але він також мало в упадку. Хоча у нас стіни дай боже розмальовані файно. У нас навіть в 2005 був всейкраїнський фест. Зїхалися в місто на Ужі багатенько райтерів. Розмалювали наш Падіюн (палац юнацтва), одне з місць зібрання місцевих райтерів для покращення свого рівня майстерності :-) Репом на серйозному рівні майже не займається ніхто, а серйозним репом одиниці. :-) Такі як асман роблять серйозний реп, але у них є інші заняття окрім репу. Сімя,робота. РЕп - це лише хобі. Хоча у Асмана є плани випустити пластінку :-) Э навіть власний Діджей)))))))) EXIT YO BROTHA)
|
|
| |
Myst | Дата: Четверг, 13.01.2011, 01:35 | Сообщение # 37 |
 супер свой
Статус: offline
| Віка читай про хіп-хоп на Україні) про ДІІСІ ти напевно чула. стаття була написана в вересні 2009 року. Що таке український Хіп-Хоп? (by D.E.C.) Що таке український Хіп-Хоп? Навряд чи я в свої чверть-століття можу з точністю відтворити калейдоскоп подій і всю хронологію розвитку Хіп-Хоп Культури в Україні, але... спробую проаналізувати зі своєї суб’єктивної точки зору. Багато хто погодиться, що Хіп-Хоп в Україні переживає третю хвилю. Для тих хто не розуміє про що йдеться, маю на увазі перший бум починаючи від ВУЗВ, які донесли Культуру до широких мас, тільки дуже швидко вичерпали свій потенціал. Дуже мало залишилось “в ділі” сучасників тієї хвилі, тому про ті часи мало хто й розкаже. Потап і UGO навряд чи захочуть згадувати ті часи... Друга хвиля почалася вкінці 90-х, на початку 2000-х і охопила вже більшу географію. На додаток до ТНМК, фестиваль Червона Рута відкрив такі імена як Тартак, Основний Показник та багато ін. Пізніше про себе на Хіп-Хоп карті України заявляють Харків (ХарьковРапаСити), Київ (КиевГеттоСити), Чернігів, Луганськ, Ужгород, Львів та інші міста. З’являються нові команди, проводяться фестивалі, Культура розвивається у правильному руслі. За тривалістю друга хвиля є найдовшою. Вона характеризується трьома етапами - висхідним рухом, піком і затуханням. Під час висхідного етапу відзначимо не тільки кількісний, а й якісний склад зростання, тобто, поряд із збільшенням кількості колективів, виконавців і прихильників, росте їх рівень. Варто зазначити, що в той час в Україні дійсно розвивалась Хіп-Хоп культура в цілому, а не окремі її елементи. На піку другої хвилі Україна виходить на міжнародну Хіп-Хоп арену завдяки бі-боям (Soul B, Ruffneck Attack) райтерам і емсі (Голос Донбасса, Інваліди Кунг-Фу, Шнель Шпрехен, У.еР.Асквад, СLС та ін.), відбувається обмін досвідом, багато фестивалів, причому не окремих, а таких, що включали всі елементи Культури. Але після піку завжди настає спад. Спад другої хвилі характеризується кількома тенденціями, що вплинули на наступний розвиток Хіп-Хопу в Україні, а також на формування третьої хвилі, в якій ми зараз власне й знаходимось. По-перше: спад класичного напрямку супроводжувався (читай – був спричинений) розвитком комерційного. Проте не всі, хто вирішив займатись комерцією досягли своєї мети. (Зелені Каштани, 110Г13Л, Стьоганов і його група Jigga та багато інших). По-друге: початок відокремлення елементів Культури і прагнення їх розвиватися одноосібно (читай – початок кінця). На фоні локальних успіхів кожного з елементів, тобто розвитку графіті команд, брейк-колективів та реп команд, в піковий час без бачення перспективи подальшого спільного розвитку, діячі, скажем так, кожного з елементів почали відходити від Культури, поповняти ряди виконавцями, які не відносили себе до Хіп-Хопу і врешті-решт вийшло так, що графіті малюють нео-панки, емо, коротше, хто завгодно, але не Хіп-Хопери. Піднімаються теми, пишуться теги, наводяться факти, що графіті - це зовсім не елемент Хіп-Хоп Культури... те ж саме з брейк-денсом. В реп музиці взагалі такі експерименти закінчились мутаціями і виникненням такого парадоксу як гоп-реп!!! По третє: як відомо, Україна далеко не флагман світового, ні навіть європейського Хіп-Хопу, тому до когось тягнутися в розвитку треба було і треба було вибирати до кого. Ще одним “цвяхом в гроб” українського Хіп-Хопу була орієнтація на братів-слов’ян, замість того, щоб рівнятися на західних сусідів Польщу і Чехію, яких уже на той час визнав весь світ. В таких умовах і формувались погляди на Хіп-Хоп Культуру, які зараз характеризують третю (сучасну) хвилю, оскільки спад другої по часовому відрізку збігається з початком третьої. Значну роль відіграла також політична ситуація в країні: за умов розмежування народу на захід і схід, спроб розділити українців по різні сторони барикад, в творчості емсі все частіше починають звучати націоналістичні мотиви. І не скажеш, що це неправильно, адже багато класиків вважають реп музикою протесту, але ж будувати чи розвивати Український Хіп-Хоп абстрагуючись повністю від Світового – теж не вихід. Ще одна сторона, яку варто відносити до негативних, в третій хвилі – це занадто норовливий і вимогливий, але ще не сформований слухач чи споживач реп продукту, який навіть не має власної думки. Класичні теми (про місто, про життя в ньому, соціальна тематика, про Хіп-Хоп!!!, та навіть діссові теми) уже стали нецікаві українському слухачу, а що найгірше – і емсі також. Тому всі шукають нові теми для треків, хитромудрі ідеї, перелопачуючи при цьому купу словників. А джерело ж, ось воно, перед вами – це Хіп-Хоп Культура. Хтось скаже – та мені нецікаво про Хіп-Хоп писати, про нього вже багато написали... ну і толку, що багато написали, ніхто ж замість тебе не описав, як ти ставишся до Культури, яку роль вона відіграє в твоєму житті, які відносини з братами по мікрофонному ділу і з ворогами по ньому також. Це і є основа. Так, було б нецікаво тільки про це слухати, так, повинні бути і фальшиві ганкстери, і гламурні аренбішнікі, і тупі комерсанти, але БЛЯТЬ не в такій повальній більшості!!! Я вже не говорю про вікову категорію слухача і виконавця. Третя хвиля стала масовою і не останню роль в цьому відіграє доступність інформації в інтернеті. Хоча це швидше мінус, ніж плюс, бо зараз кожен 15-річний пацанюра, почувши десь Вконтакті якийсь трек по репу, замість того щоб поцікавитись, що то за напрям, що за культура, звідки вона походить – він каже собі – йоба, і я так можу... і, оп-па – завтра уже в Україні появився новий емсі. А потім вони кричать, що знання Культури і історії Культури їм не допоможе краще заримувати, чи написати текст, чи прочитати його, хоча більша частина з них на сцену так ніколи й не попаде . Мало не забув про повну сепаративність всіх елементів Хіп-Хопу. І хоча більша частина сьогоднішніх емсі (читай - серйозних емсі) до репу прийшли через інші елементи, вони все ж схильні відділяти навіть реп від Хіп-Хоп Культури, що є абсолютно недопустимим!!! Тому, з огляду на все вищесказане, робимо висновок – Українського Хіп-Хопу як такого - НЕ ІСНУЄ!!! І ті емсі, які читають про нього в своїх текстах, про його розвиток і “приреченість на успіх” - читають про дуже абстрактні речі. Навіщо націоналізувати Всесвітню Культуру? Для чого винаходити ще раз колесо? Бо це колесо винайшли ми, а те – китайці (читай – негри), то хай вони собі своє юзають, а ми будемо наше, бо воно – українське?!?!? БРЄД!!!! А тут у читача відразу ж виникає питання, яким неодноразово грузили на різноманітних форумах прибічників такої думки – а що ти будеш робити, як в Україні привити Хіп-Хоп Культуру в її первородному вигляді? А тут дуже простенька відповідь – а хуй ви вже як її впровадите!!! Треба було раніше про це думати, самі її просрали, ту Культуру. А була ж, ніхто не може заперечити, що в 1999-2002 Хіп-Хоп в Україні був в єдності всіх складових.... але замість того, щоб відчувати себе невеличкою, але частинкою чогось універсального, ми вибрали бути чимсь незамітним, але своїм. Типічно український менталітет і нічого більше. Все почалося в регіонах і переродитися повинне також в регіонах, а вже потім ставати загальнонаціональним явищем. Десь глибоко в кожному місті ще є туси, в яких разом і емсі, і джедаї, і райтери, і бітбоксери, і брейкери. І в них є свій вуличний одяг, вулична мова, вуличне знання і мислення. Фактично, це і є, скажем так, вогники Хіп-Хоп Культури в Україні. І якщо ми їх не потушимо своїм викривленим ставленням, то, можливо, колись вони розгоряться... щось таке написав, сам не зрозумів, бо звучить як якась легенда утопічна. А висловлюючись народною мовою – до Хіп-Хоп Культури в Україні нам з вами ще сапати і сапати... Успіхів!!! П.С. У поділі на хвилі не було вказано жодних дат, оскільки для кожного вони свої. Даний нарис є суто суб’єктивним і не має на меті осудження когось особисто. Любіть Хіп-Хоп. Hip-Hop iz Universal… One love… D.E.C. (Mad Cypha & Tha Foundation)
|
|
| |
MissRhyme | Дата: Четверг, 13.01.2011, 01:40 | Сообщение # 38 |
 гоп
Статус: offline
| От на такому фесті я б побувала - цікаво) і Падіюн ваш бачила, навіть фото маю... Але то аж в 2005 було.. Чому не повторять? Бо мало кого це цікавить? В мене містечко маленьке, але якось організовують тут тепер вже щорічний відкритий брейк денс фестиваль, хоч і в нас цим мало хто цікавиться... А хотілося б одного разу зібрати речі і махнути в Ужгород на кілька днів на якийсь такий захід)))Добавлено (13.01.2011, 01:40) --------------------------------------------- Знаю, знайома з D.E.C. і статтю неодноразово перечитувала. Знаю...
"It's not the question what Hip-Hop can do for you, the main question is what can you do for Hip-Hop Culture" Sheksta
|
|
| |
Myst | Дата: Четверг, 13.01.2011, 01:52 | Сообщение # 39 |
 супер свой
Статус: offline
| У нас як у Києві люди пережралися всім)))
|
|
| |
Asman | Дата: Четверг, 13.01.2011, 19:26 | Сообщение # 40 |
 супер свой
Статус: offline
| нифига се тут баталии , не падайте духом, все только начинается, я слышал ЗВ даже собираются Ноггано привезти сюда
|
|
| |
MissRhyme | Дата: Четверг, 13.01.2011, 22:40 | Сообщение # 41 |
 гоп
Статус: offline
| краще б когось хорошого з українських привезли)
"It's not the question what Hip-Hop can do for you, the main question is what can you do for Hip-Hop Culture" Sheksta
|
|
| |
Myst | Дата: Пятница, 14.01.2011, 00:18 | Сообщение # 42 |
 супер свой
Статус: offline
| да да Ногано фтопку)
|
|
| |
DusI | Дата: Вторник, 18.01.2011, 23:33 | Сообщение # 43 |
 в доску свой
Статус: offline
| Хухасебе дискусия здесь) Ну я посебе скажу что реп вообщем как просто треки или ещё что-то практически не слушаю....даже таких как Баста,Гуф,ноггано,лионы,и другие там олл старсы.С удовольствием послушаю треки когото из друзей или знакомых,а так вообщем (извините за выражение) я ЕБАНУТЫЙ на бетлах ))) Слушаю исключительно бетл исполнителей там таких как (Миша Крупин,Небро,КМН и КартеБланше,Sight MC,Гидропонка,228,MRK,Витя classic в том числе и Ву-ТоНН) и судаже всех из Just Jazz records а там пишутся (Slide,Ljey,leshakenny,N.G,Loc-doc) ну и многих других бетл исполнителей,нетолько слушаю,но и интересуюсь кто скем там корешует,а кто зловещие враги и тому подобное )
1256 Fosya «Я покажу вам намного больше, чем Гитлер евреям в Польше…»
|
|
| |
Asman | Дата: Среда, 19.01.2011, 18:28 | Сообщение # 44 |
 супер свой
Статус: offline
| каждому свое )
|
|
| |
Myst | Дата: Среда, 19.01.2011, 23:23 | Сообщение # 45 |
 супер свой
Статус: offline
| Нынешние баттлы в том виде в каком они существуют практически не признаю. А с баттловиков если и слушаю то только самых интересных с Украины и России, ну и Америкосов иногда.
|
|
| |
|
|
|
|
|